«НІКО Прайм Мегаполіс» повідомляє, що Гран-Прі Канади приніс в скарбничку Renault Sport Formula One Team десять очок, пілоти Ніко Хюлькенберг і Карлос САЙНС фінішували на сьомому і восьмому місці. Найближчого вікенду їх чекає черговий виклик - гонка в Ле-Кастелло. Майбутня гонка - історична для французького автоспорту подія, оскільки Гран-Прі Формули-1 Франція приймає вперше після десятирічної перерви.

Гонка стартує 24 червня на автодромі «Поль Рікар», розташованому недалеко від села Ле Кастелло в регіоні Прованс. Ніхто з пілотів, хто приймає участь у гонці, ніколи не виступав тут у рамках Гран-Прі, але більшість хоча б раз брали участь в гонках молодших серій і пілотували різні машини на тестах.

Автодром «Поль Рікар» був побудований алкогольним магнатом Полем Рікаром і відкритий в квітні 1970 року. Конфігурація траси розроблялася за участю французьких пілотів Анрі Пескароло і Жана-П'єра Бельтуаза, в 1971-му тут пройшов Гран-Прі Франції - і, по черзі з іншими автодромами, проводився до 1990 року. У 1999-му, після смерті Поля Рікара, автодром придбала компанія Excelis, що належить англійському бізнесменові Берні Екклстоуну, і скоро він став одним з найсучасніших європейських тестових полігонів.

 

В останній раз Гран-Прі Формули-1 Франція приймала в 2008 році. У наступні роки національний етап не мав серйозних спонсорів, і Формула-1 покинула Францію на 10 років. Про повернення Франції в календар Королівських гонок було оголошено в 2016 році, на реалізацію проекту виділили 14 мільйонів євро. На автодромі змінили конфігурацію кількох поворотів, поклали новий асфальт, побудували прес-центр на 500 місць. Цього року організатори готові прийняти 65 тисяч уболівальників.

Майбутній Гран-Прі пройде на традиційній 5,8-кілометровій версії траси, але кілька поворотів допрацювали з урахуванням збільшених швидкостей машин Формули-1. Траса побудована на плато і позбавлена рельєфу. Конфігурація включає 15 поворотів, один з найцікавіших - «Signes», який гонщики будуть проїжджати з повністю натиснутою педаллю газу і високими бічними перевантаженнями.

Перед восьмим поворотом траси на відрізку в 235 метрів пілоти скинуть швидкість на 173 км/ч. Зусилля на педалі гальма складе 125 кг, на гальмуванні вивільниться енергія еквівалентна 2502 кВт.

Ніко Хюлькенберг: "Я добре знаю трасу, я працював тут на тестах перед підготовкою до Ле-Ману в 2015-му. За своїми характеристиками французька траса дуже схожа на монреальськую - там теж є довгі прямі, де потрібна висока максимальна швидкість, і жорсткі гальмування. Всім командам і гонщикам дуже важливі п'ятничні тренування - треба вивчити нову трасу і знайти швидкість, але я з нетерпінням чекаю цього виклику».

Це цікаво:

Після появи чемпіонату світу «Формула-1» в 1950-му Гран-Прі Франції неодноразово міняв траси. У 1966-му гонка проходила в Реймсі, в 1967-му - в Ле-Мані, в 1968-му - в Руані, в 1969-му - в Клермон-Ферран.

Гонка стартує 24 червня на автодромі «Поль Рікар», розташованому недалеко від села Ле Кастелло в регіоні Прованс. Ніхто з пілотів, хто приймає участь у гонці, ніколи не виступав тут у рамках Гран-Прі, але більшість хоча б раз брали участь в гонках молодших серій і пілотували різні машини на тестах.

Автодром «Поль Рікар» був побудований алкогольним магнатом Полем Рікаром і відкритий в квітні 1970 року. Конфігурація траси розроблялася за участю французьких пілотів Анрі Пескароло і Жана-П'єра Бельтуаза, в 1971-му тут пройшов Гран-Прі Франції - і, по черзі з іншими автодромами, проводився до 1990 року. У 1999-му, після смерті Поля Рікара, автодром придбала компанія Excelis, що належить англійському бізнесменові Берні Екклстоуну, і скоро він став одним з найсучасніших європейських тестових полігонів.

В останній раз Гран-Прі Формули-1 Франція приймала в 2008 році. У наступні роки національний етап не мав серйозних спонсорів, і Формула-1 покинула Францію на 10 років. Про повернення Франції в календар Королівських гонок було оголошено в 2016 році, на реалізацію проекту виділили 14 мільйонів євро. На автодромі змінили конфігурацію кількох поворотів, поклали новий асфальт, побудували прес-центр на 500 місць. Цього року організатори готові прийняти 65 тисяч уболівальників.

Майбутній Гран-Прі пройде на традиційній 5,8-кілометровій версії траси, але кілька поворотів допрацювали з урахуванням збільшених швидкостей машин Формули-1. Траса побудована на плато і позбавлена рельєфу. Конфігурація включає 15 поворотів, один з найцікавіших - «Signes», який гонщики будуть проїжджати з повністю натиснутою педаллю газу і високими бічними перевантаженнями.

Перед восьмим поворотом траси на відрізку в 235 метрів пілоти скинуть швидкість на 173 км/ч. Зусилля на педалі гальма складе 125 кг, на гальмуванні вивільниться енергія еквівалентна 2502 кВт.

Ніко Хюлькенберг: "Я добре знаю трасу, я працював тут на тестах перед підготовкою до Ле-Ману в 2015-му. За своїми характеристиками французька траса дуже схожа на монреальськую - там теж є довгі прямі, де потрібна висока максимальна швидкість, і жорсткі гальмування. Всім командам і гонщикам дуже важливі п'ятничні тренування - треба вивчити нову трасу і знайти швидкість, але я з нетерпінням чекаю цього виклику».

Це цікаво:

Після появи чемпіонату світу «Формула-1» в 1950-му Гран-Прі Франції неодноразово міняв траси. У 1966-му гонка проходила в Реймсі, в 1967-му - в Ле-Мані, в 1968-му - в Руані, в 1969-му - в Клермон-Ферран.